vi bor i ett vinterland....

....tyvärr
Men det gör vi och får ta det positivt !
Idag försov jag mig på engelskan men det gjorde absolut ingenting, sen hade vi gympa och den va jag med på så duktig som jag är.

Efter skolan kom jag hem till
ett nystädat rum och det är ju alltid trevligt, (särskilt när mamma har skuldkänslor för då gör hon exakt som jag säger, och lite till, mohaha )
sen följde jag med henne till ica och handla och då köpte hon hårfärg till mig så nu sitter jag med färg i håret och gör mörka slingor. hoppas innnerligt det blir bra en gång för alla. 

Nu ska jag skölja ur färgen och ta en lång varm dusch och sen krypa ner i den nybäddade sängen och dricka té och färskpressad juice.


Har du en åsikt om det här?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0