honey i'm home !

Jadu om man bara hade någon att säga det till, snyft..

Men jag är hemma nu iallafall, ont i halsen och så men det går väl över.
åkte biloch så idag, spänannde.
Kom hem åkte och handla mat med mamma, hon ville handla för 500 kr men eftersom jag var med och köpte mat gick det på 1300. så kan det gå när man älskar mat.

Nu ligger jag i sängen och ska soova, helt underbart skönt, har inte gjort det på hela lovet så nu är det dax,

ska plugga lite imorgon och träna om jag mår bra och sen självklart träffa mathilda.

nå mer? nej gonatt !

Har du en åsikt om det här?
Postat av: tilda

Älskar dig snuttan

2008-10-29 @ 22:08:37
URL: http://meimei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0