hur kunde jag glömma ?

att berätta för er alla 2 läsare att jag va på hockey igår, det va naaajs, va där med mathilda och julia och aik vann mot leksand med 3-2 , själv tycker jag att det borde ha blivit 4-2 för det va ju så nära där en gån vid öppet mål, men jaja dom  vann iallafall och då är jag stolt. Mathilda är extra stolt över tobias, eller jag kan gissa det iallafall.

Snart är det lov, och det ska bli så skönt för jag har En del pplanerat men inget som är så ansträngande så det blir så skönt att få sova ut litegrann i en vecka. En resa upp tll norrland ska bli, en tjejmiddag och massa krök och fester antar jag. eller det hoppas jag om jag ska vara ärlig. man vet ju aldrig annars blir det mest ta det lungt.

Sen ska jag faktiskt göra emot det jag själv sagt att sola solarium, för nästa måndag ska vi simma med klassen och jag skämms över hur vit jag är. Så nadreas jag ska ta över ditt solarium. mohaha
jaja hare bra vi höres

Härligt med solsken och värme och utlandet

Har du en åsikt om det här?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0