Inlägg till min bästevän från Mathilda alltid din !

( Hoppas du förlåter mig för att ha busat såhär och klivit in på din söta blogg , men jag tänkte bara skriva lite saker )

För er som inte redan vet vem jag är så kan jag börja med att presentera mig, jag heter Mathilda Elgholm och är Amelies Tvilling,syster och absoluta bästavän ( hoppas jag ?! )      Jag vill bara förklara för den här grymma bruden hur mycket jag faktist älskar henne. Finns absolut inga ord och absolut ingen bra förklaring till hur mycket , så då kan ni ju nästan förstå hur mycket.  Saknar tiderna då vi varabsolut varje minut och busade omkring. Verkar som att det där busandet måste tas på helgerna nuförtiden och att vi bara hinner med en enstaka fika i veckan eftersom jag har upptagen och även hon. Inte lätt att ligga på topp , det tar mycket tid..    Allting jag igentligen ville säga var att jag älskar dig och saknar dig som bara den.   För evigt din, mathilda !


Har du en åsikt om det här?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0