lördag Fartfyllt

Min helg va rätt najs altså, fredag somnade klockan 9, lördag 15års jubileum på mitt gamla dagis, fika med michaela i vallentuna centrum, middag i bromma sen fest i täby sen decka hemma hos Roxy vid 5.
Idag söndag har ag då åkt hem och duschat, åkt in till stan och hämta pengar hos pappa, fick skjuts av pappas kompis in till centralen i en helt jävla underbar bil, shit jag dog, vill ha ha ha ha ha den. MUMS . en blå cobra som gick fortfort :D
I centralen skulle jag möta mathilda som jag inte träffat på 2 veckor ( ajabajja ) och vi gick runt och tog det lite lungt, åt och så.
Nu ligger jag i min säng och gör absolut ingenting,
slänger in en trevlig höstbild från i lördags innan middagen i bromma.

Har du en åsikt om det här?
Postat av: rading

finfin höstbild :D

2008-10-20 @ 14:24:32
Postat av: amelie

tack bebe :D

2008-10-20 @ 15:22:15
URL: http://ameliehelena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0