vecka ut och vecka in

oj vad lång tid det har gått och jag harinte skrivit ett ord känns det som, och endå hänger ni kvar och håller statistiken jämn, gullepluttar då !

jomen denna helg var väldigt trevig till en början, Tjejmiddag hos molly som urartade till krök när killarna kom, det jag kommer ihåg är att du va gullig mot mig, och sen att jag somnade,haah
och dagen efter gick jag hem och sov. Så sov jag hela dagen och hela natten och sne var det söndag. Och då satt jag framför TVn hela dagen. bara tog det lungt,  sen nu har jag varit i skolan 3 dagar, suttit och låtsas lyssna och lärarna blir så nöjda för så lite, fick MVG på matteprovet. WIIHU. fattar inte hur men jaja ska ju int klaga.
Imorgon är vi på hotelet igen och severingsdelen är på museum så det är bara 12 personer där imorgon så vi lär sluta kanske halv 2. skööönt!

men nu ska jag bli av med förkylningen och försöka hålla dom där vitpepparkornen som mamma gav mig nere i magen för usch vad illa man mår av dom :S  hoppas dom hjälper.

men nu ska jag sluta pina er med min tråkiga vardag.  Puss på er gullungar

Har du en åsikt om det här?
Postat av: rading

grattis till MVG:t amelie!!! :D å bli frisk till helgen!! för då ska vi ha kul :D

2008-10-15 @ 21:17:01
Postat av: Anonym

http://sabinadurebrandt.blogg.se/2008/october/80-tal-sa-ser-jag-ut.html#comment



HAHAHHAHAHAHA!

2008-10-15 @ 23:54:13
Postat av: Mercedes

Haha jaa, jag menar det :O Supernice ju! Man sover som bäst när det är rent och fint omkring en :)

2008-10-16 @ 17:07:12
URL: http://mercaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0