3 september

Idag är det höst,regn sen sol sen regn, HÖST... Don't like it.but i haveto face it.
Så jag fyllde i H&M katalogen och beställde hem lite höstkläder.


Idag tycker jag at jag var väldigt duktig! Räckte upp handen hela tiden på engelskan och svarade jättemycket så nu hoppas jag på MVG, smör smör och återigen smör.
På lunchen gick jag + 3 klasskompisar hem till mig och åt bullar och tog det lite lungt, jag stormtrivs i min klass, alla tjejer är så snälla och det hade jag aldrig trott, och killar är faktiskt trevliga. Dra mig baklänges.  Det är hur bra som helst utan onödiga spänningar i luften varenda j*vla skoldag.

Menmen gymnasiet är grymt mycket bättre än grundskolan, Så är det bara.

men nu ska jag kolla på TV, finns inte så mycket mer att göra, min äckliga bror sitter i sitt rum och mamma är på möte i min skola så då kan jag väl liga här och ruttna i min säng!
 
bra att någon är positiv ;D
love amelie


jag och syster förra sommaren

Har du en åsikt om det här?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0