Flashback

Igår skrev jag inget inlägg så jag berättar lite om gårdagen om det är någon som vill veta (?)

Började klockan 9 utanför täby park hotel, skulle plocka svamp med 2orna och lära känna dom, vi slutade halv 12 och då drog jag hem och hämtade plånboken sen åkte jag och klippte mig så nu är håret fräsht och så, känns jättebra även omo det är lite kort igen..  Sen gick jag på bio med Mathilda och Tobias och vi såg ''Arn'' den var ganska bra men lite seg ibland, väldigt lång film som utspelades under en väldigt lång period om man säger så. 


Sen är jag bara tvungen att lägga ut en bild som jag hittade på aftonbladet, Den är för dig mathilda !



I
dag ska jag ta det lungt för jag mår inte helt 100. Ikväll är det släktmiddag på grandhotel och gefter hoppas jag på lite rajtan tajtan.
ha en bra dag.

Har du en åsikt om det här?
Postat av: mathilda

Han kan gärna rädda mitthjärta !!!!

2008-09-06 @ 12:36:47
URL: http://meimei.blogg.se/
Postat av: Amelie härdin

ahah =D

2008-09-08 @ 13:27:12
URL: http://ameliehelena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0