Helt vanlig måndag med många stora hinder

Så det var altså ingen vanlig måndag, LURING!
I
dag var det skolfoto och det gick helt okej, fast han sa lite saker och jag börja asgarva på en av bilderna, snälla gubbe ta INTE den..
Sen hade vi idrott och orienterade, och det var SVINKALLT och då mena jag verkligen minusgrader, det stack som nålar i hela kroppen, usch usch.
Sen hade vi lunch och då har vi inte fått våra ID kort så vi får inteäta och då ska i få en lapp men jag har inte betalat och man kan inte betala in utan korten så KAOS med andra ord, när det var 10 min kvar på lunch rasten gav dom sig och vi fick äta. (k*rringar)..
Sen hade vi karaktärsämnen där vi gjorde några frågor och lyssnade på musik sen hade vi matte och den bojkotttade vi så hela klassen gick hem förutom 4 stycken, så hoppas dom hade så roligt på matten då. tråkisar.

Så nu ska jag plugga klart till det notso efterlängtade provet i livsmedelshygien so wish me luck tomorrow, klockan 10.00 sitter jag där med pappret i handen och förhoppningsvist kan jag allt.

KRAM

Har du en åsikt om det här?
Postat av: Mercedes

Jo men verkligen :D önskar dig all lycka :) <3

2008-09-15 @ 21:35:56
URL: http://mercaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0