lycklig känsla

Hahah vaknade med ett léende på läpparna! Jag drömde att jag hade åkt väldigt långt och slagit ner en tjej som jag innerst inne hatar. Det var verkligen ren lycka.

Nu är det dag 5 i min ingrodda säng (konsekvensen att gå ut när man är förkyld och hars ont i halsen), vill nog byta lakan efter att ha legat här dygnet runt hela veckan.
Det blir nog en seg helg för mig eftersom mamma kommer inte låta mig gå utanför dörren när jag varit sjuk så får väl plugga hygien och få MVG i det ämnet, fast det kan det nog vara värt. Jag ska gå ut med mucho mucho poäng den här gången så mina gamla lärare kan ta sig i röven. Då blir jag nöjd!

Så nu tänkte jag forsätta ligga här och sippa på mitt té somförmodligen är kallt nu :(
Jajuste, R.I.P mitt diadem som jag bröt sönder i förrgår !




En sjuk amelie utan smink

Har du en åsikt om det här?
Postat av: rading

krya på dig gumman! vå får ses näru har piggnat till!!! ;D

2008-09-12 @ 16:20:06
Postat av: amelie

tacktack !!

ta en fika eller 2, maha :D

2008-09-12 @ 17:01:40
URL: http://ameliehelena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0