Nyheter

Varje dag kikar jag in på aftonbladet för att se vad som händer i världen och jag blir alltid lika sur !
idag hittade jag en del saker att störa mig på:
 Sverige har accepterat 160 invandrare och nu säger dom åt sverige att skynda sig, men vafan det är väl inte vårt fel att ni har blivit tillfångatagna eller vad som nu hänt, behöver vi fler invandrare i sverige ? Svar; nej

17årig tjej blev mobbad i skolan. De kastade sten på henne men varför ? Jo för att hon var annorlunda. Jag blir så fruktansvärt arg när jag läser såna här saker, det borde inte ha hänt.

Och på det här vet jag inte ens vad jag ska skriva, hon måste vara sjuk i huvudet. Hon kanske inte vet men det kallas hora, på riktigt.


Ja det här är bara några exempel från idag och det kommer nya grejer varenda dag, vi lever i en värld av sjuka saker. Så är det bara.


Har du en åsikt om det här?
Postat av: Mercedes

Ja jo, iofs :)) du får kika runt helt enkelt, haha!

Åh, skönt att det är så nära liksom :)

Fan vad ballt att bli kock! :o Det är det du vill jobba med sen och så? :) grymt ju!

<3

2008-09-14 @ 15:25:55
URL: http://mercaaan.blogg.se/
Postat av: rading

hahahahaah ofta man sälger sin oskuld på auktion!?!?!`?! sjuk männsika xP

2008-09-14 @ 15:54:07
Postat av: Mercedes

Nej men skojar du :o fan vad tufft! :D

Någon speciell mat då eller? I stockholm? :))

<3

2008-09-14 @ 16:39:06
URL: http://mercaaan.blogg.se/
Postat av: Liuza

Säljer sin oskuld va nog de jag reagera mest på i tidningen idag, så sjuukt!

2008-09-15 @ 19:40:25
URL: http://liuzaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0