onsdag

Vilken härlig dag det var idag !
Började 08.35 (usch jobbigt) med svenska och sen engelska de segaste ämnena vi har. Och sen hade vi lunch då jag och Michaela gick till täby centrum och åt sushi, sen hade vi håltimme så vi strosa runt litegrann. Sen på KAR lektionen skulle vi till naturhistoriska och göra lite uppgifter, bättre än en vanlig lektion iallafall och sen efter det var det bara glada miner eftersom våran väldigt efterlängtade sol äntligen hittat tillbaka till lilla sthlm.
Denna dag var helt underbar om man bortser från världens mensvärk..

Imorgon börjar jag halv 10 och ska se en teater och sen gå på 3 stycken 10-minuters lektioner sen slutar jag och då hade jag tänkt fara ner till tyresö och hälsa på mitt solsken Mathilda innan hon drar till vallentuna, (huum undra vad hon ska göra där den busen) - ( jag vet. MOAHAH)

Så den här veckan har gått förbi i ett svep precis som alla andra veckor. Gud så kul det är att gå på gymnaiet. HÖHÖ
jaja nu ska jag knapra ipren och kolla top model
.


Pluggisen JB i alldeles egen person


naturhistoriska riksmuséet


Michaela sunshine in the sunshine


Michaela, sofia och jag


Har du en åsikt om det här?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0