orka skriva ?

nej igår orkade jag inte men nu har jag inget för mig så nu kan jag skriva, kul va? =D

I lördags var jag som sagt på middag Med släkten, vi åt på Mattias Dahlgren som ligger vägg i vägg med grand hotel ( dom ägs 50% av grand hotel ) och där fick vi ett eget rum nere i vinkällaren, väldigt coolt va det , vi fick gå genom köket och massa grejer, en av våra servitriser sa att dom tar emot praktikanter så dit ska jag söka nästa år, spännande!
Så åt vi 5 rätters och gissa om man blev mätt! en av rätterna var en liten macka med massa grejor på men grunden var tupplever och det kunde jag verkligen inte svälja, det var jättehemskt. Men det andra var jättegott! 
Rummet var nere i vinkällaren så det var väldigt kallt, och på en av väggarna låg det vinflaskor som kostade över en kvarts miljon, yummie tänkte jag då !

Sen ringde sofia när jag va påväg hem så jesper släppte av mig i näsbypark centrum där Lina bor så chillade jag med dom och sen kolla vi på film och så massa fläng hit och dit och slutade med att jag kom hem halv 4, mamma inte så glad men hon är van, höhö.

I söndags gjorde jag absolut ingenting, låg i min säng eftersom hela familjen (dvs. jag mamma och jesper) har åkt på någon förkylning så alla snorar i takt här hemma. Och idag (måndag) kände jag att jag faktiskt åkt på värst, så jag låg hemma i sängen med massa koppar te och nässpray som blivit min hjälte de senaste dagarna.

Michaela ringde nyss och sa att vi börjar 12.25 imorgon så det blir en smaskig sovmorgon.

Hare gott


Har du en åsikt om det här?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0