Sleeeeepy

Now I am going to sleep. Eller inte.

Kommer inte kunna somna, så kommer att ligga och kolla på väldans tråkig TV för det är ingen bra film idag. bajs på det.
Jag har verkligen jättetråkigt. men nuska jag stänga av min överhettade dator.
alla positiva små sötingar får en puss för att ni är positiva, logiskt va ;)
Och ni negativa geeks kan kyssa min röv, upp med humöret människor ! =)

Har du en åsikt om det här?
Postat av: Mercedes

Hello hjärtat! :)

Jorå det är bra tack, med dig då?

Jorå, det är jättehärligt faktiskt :)) Supermysig stad och så, men storstadstjej som man är, så blir det hemlängtan rätt ofta :/ boho! <3

2008-09-13 @ 03:48:19
URL: http://mercaaan.blogg.se/
Postat av: Mercedes

Haha jaa, trivs jättebra i klassen :))

Åh, skönt med sol i Sthlm också! Det var ju verkligen inge vidare när jag åkte och har fått höra att det varit mkt regn .. så vädret saknar jag inge vidare, hah :)

Hur är det i skolan för dig då? Vilket gymnasium går du på? :)

<3

2008-09-13 @ 12:57:18
URL: http://mercaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0