fruktad dag nu avklarad, lyckligast

Skoldagen gick snabbt och bra fast det var en kort dag iofs, började 10 och slutade 3.

Jag gjorde min hemska redovisning och det gick inge bra, sa fel och grejer usch hatar sånt, min största rädsla är att redovisa framför folk när alla stirrar...
Men nu är det klart och nu kan jag andas igen och börja gå till skolan utan att tycka synd om mig själv och få ''skolk-känslan'' som kryper upp längs ryggraden.

Måste skriva min engelskauppsats nu och sen sätta mig ute och läsa lite bok.  
Efter en duktig skoldag blir det ugly betty klockan 8 och efter det dubbelavsnitt av desperate housewifes som grädde på moset. Om det verkligen är dubbelavsnitt som jag hörde en fågel viska så blir jag glad gladare gladast.
Ni vet vart ni hittar mig ikvälldå. In my bed.

Efter skolan gick jag och sofia till täby centrum där hon köpte trosor och jag köpte ett skärp som var för stort så lämnar tillbaka det imorgon tror jag. Såg ett par skor som såg skitcoola ut också och kosta 350:- rånajs.


puss och kram från en glad Amelie somöverlevde idag med !

Har du en åsikt om det här?
Postat av: Tjott

Tur att du överlevde - vad hade jag gjort annars?

2009-04-14 @ 18:15:09
Postat av: Köp & Sälj

SV: Kontakta då säljaren :) Adressen står i inlägget där plagget säljs! :) Så har ni kontakt över mejl! :)

2009-04-14 @ 18:21:01
URL: http://kopochsalj.blogg.se/
Postat av: Linda

skulle inte engelskan vara klar for 1000 ar sen ? :P haha!

2009-04-14 @ 19:28:33
URL: http://lindahansson.blogg.se/
Postat av: Moa

Jag har frågestund! Fråga på om min anorexi, kläder eller bara vad som helst :)

2009-04-15 @ 17:46:35
URL: http://moaslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0