Hälsoveckan når hela vägen till mig

Hemma efter en 30 minuters promenad med Lina som var helmysig, vi gick ner till vattnet och kollade på alla sjukt stora hus som kostar en hel del som vi riktiga människor dock kan drömma om och så gick vi runt iltegranna och nu känner jag i mina ben att imorgon kommer inte blir roligt, TRÄNINGSVÄRK.

Fick med mig lina imorgon till gymmet kommer bli naajs vi spännisar efter skolan sådär ;)
Hon ska förhoppningsvist med på söndag också och då ska vi soola.


Ska strecha och kolla på TV nu coh sen sova, Engelska uppsatsen får vänta tills i helgen...


puss på er alla


Har du en åsikt om det här?
Postat av: Sandra

Haha :) Men passa på att skynda dig om du vill ha sån, för det finns nog inte så många kvar. När jag va på Gina i stan fanns det bara 3 kvar, i stora storlekar :/

2009-04-02 @ 11:02:12
URL: http://saandrup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0