Härlig dag i solen

Hur underbart är det inte med strålande sol ?

Idag gick jag upp vid 8 och solen sken. Jag gick till gymmet och solen sken. Vi körde Bodycombat som var skitroligt och det vill jag fortsätta med. Sen gick jag hem från gymmet och solen sken och det har den fortsatt med hela dagen också. Drog in till stan med en glass i handen och bara satt ner och njöt vid operan där det var vindstilla och härligt.

Köpte 3 nagellack för det var rea och sånt kan man inte motstå!
Iallfall vadr det varmt och skönt så jag valde svarta uppkavlade chinos och Linne och skinnjacka. Hur skönt som helst. Just lovin it

Har du en åsikt om det här?
Postat av: Sandra

sv: Mjo, iaf det dära med tåget, det hörde jag om. Min bästa kompis lillebror var typ tillsammans med henne ;/

2009-04-05 @ 11:04:31
URL: http://saandrup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0