I brist på annat att skriva

Lovar du att vara ärlig?  Har inget att dölja

Du heter: Amelie Viola Helena Härdin

Smeknamn: Amelie, Amie, har inte så många smeknamn

Låt som när du är ledsen sörjer till? Goo Goo Dolls - Iris & Stay with me - Dj Ironik

Beroende av: Sällskap, att färga håret, skor, mina vitamin-drycker

Vad behöver du mest just nu:  en massör som kan massera mig i några timmar

Vad tror folk om dig? Folk har berättat att innan dom träffade mig så trodde som jag var jättebitchig och självsäker och kollade snett på altl och alla

Stämmer det? Nej verkligen inte! Jag dömmer inte folk innan jag känner dom, jag är blyg, jag är generös och snäll. Gillar att ge saker till mina kompisar. hah :p
Vad får du oftast komplimanger för? Mina ben, min rumpa och mitt hår

Vad säger du för att imponera på någon? Jag försöker inte impa på någon, för blyg för sånt

Hur imponerar man på dig? Man ska inte skryta utan vara ödmjuk och visa respekt för tjejer, och självklart se mig som den jag är.
Brukar du skratta för dig själv?  ja pinsamt nog kan jag skratta åt ett sms på bussen när jag är helt själv..
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "bra gumman<3''

Var bor du? Täby med mamma och ena bror

Trivs du där:  Ja det funkar, kan ju bo ibland hos pappa också om det behövs

Äger du några converse: Ja ett par randiga, haha

Sprit, cider, vin eller öl: cider och drinkar

Vad har du för mobil: Sony ericsson, svart, kommer inte ihåg namn

Nästa mål i ditt liv: Ha en mycket bra och händelserik sommar och gå ut skolan med mycket bra betyg

Hur svarar du i mobilen: "aa hallå ?"

Vem ringde du senast? Sofia

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Hon sa ''ja jag är utanför kommer strax''

Antal timmar sömn inatt: 10

Sov du ensam: Yes indeed

Brukar du komma i tid: Jag är mycket bra på att passa tider

När mår du bra: När jag har tid för mig själv och mina vänner och har massor med mat framför mig

När blev du fotad senast: Igår på naturen tror jag

Hur känner du dig nu: Trött efter en långpromenad med Lina

Vanligaste färg på dina kläder: Blåt svart och vitt, har en del rosa saker också

Vad tycker du om fötter: I klackar är som supersnygga, annars bryr jag mig inte så mycket

Vad saknar du: Just nu min mamma!

Favorit dryck på morgonen: Juice eller te

När brukar du oftast gå och lägga dig: 21.00 - 22.30 brukar det variera mellan

Är du blyg? Jag är pinsamt blyg inför nya människor, har jag inget att säga är jag tyst!

Sysslar du med någon idrott: Nä gymmet som gäller

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nej man ska inte bli kär i en persons yttre

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Ge massa tjejer komplimanger och vara trevlig utan att vara sliskig

Är du nöjd med ditt liv: Absolut, men man ska aldrig nöja sig

Vad är det värsta du vet? folk som skryter och bara pratar om sig själva, bläää

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Inte alls mycket men på något sätt har jag noll kr på kontot efter en månad

Vad längtar du till? Sol, värme och kanske en tripp till Övik???

Har du bra vänner och äkta vänskap? Har några som jag är ganska tajta med, och en del som inte är jättenära

Vad är det finaste du fått? Oj den var svår

Om fem månader: Är sommarlovet nästan slut och jag får panik och solar och får hudcancer?!

Om ett år?: Är 2an nästan slut och jag längtar till att börja 3an

Du samlar på: Skor och hud & hårprodukter

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Julia Lindh och Lina

Har du strumpor på dig nu: Ja men det är knöligt
Är det okej att gråta: Ja det är ett bra sätt att få ut all ilska och ledsenhet (finns det något som heter ledsenhet?)
När grät du senast: Kommer inte ihåg, nägon vecka sen kanske

Bär du glasögon eller linser: Nej än så länge harj jag klarat mig undan det

Har du piercing: 3 hål i öronen
Vill du gifta dig: Ja, ett mycket litet bröllop när det är riktigt varmt ute

Vill du ha barn:  ja kanske 2

Är du bra på att laga mat: haha? ja jag går HR så bör vara rätt bra, fast vissa saker går verkligen inte !!!

Är du flygrädd: Nej inte särskilt, fast  jag kan skrämma upp mig själv ganska ordenkligt ibland

Hur vig är du: Foten över huvudet går galant

Vilken är din favoritglass: Piggelin, billigt och GOOTTT

Tror du på ett liv efter döden: Jag hoppas på det

Bor dina föräldrar tillsammans: Nej skillda sedan 3 år tillbaka

Vilken ögonfärg har du: blågrå men i vissa ljus blir dom riktigt blåa

Röker du: Nejdu det verkar mycket onödigt

Hur ofta tränar/motionerar du: 2 gånger i veckan försöker jag ibland mer ibland mindre

Vad är det viktigaste i livet?: Att man mår bra, pengar har inte så stor betydelse om man tänker efter


Har du en åsikt om det här?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0