I'm going to tell you a little secret

Det är väldigt många som frågar mig om mitt hår och hur det har blivit så lent och växt så mycket och så. Nåra i min klass gillar också att pilla i mitt hår ( =D ) och då blir jag glad för då har jag verkligen lyckats med det!

Så nu tänkte jag dela med mig av min ''hår-vardag'' och vad jag gör med mitt hår vilket egentligen inte är så speciellt men det hjälper tydligen.


1. Jag tvättar mitt hår varannan dag ibland blir det en gång mer om man ska ut på helgen.
2. Jag använder produkter som egentligen inte är särskilt dyra eller bäst i test eller ens hårprodukter men de används hela tiden och har gett resultat.
3. Jag äter Silica tabletter som är bra för hår, hud och naglar altså proteinerna Kollagen, Keratin & Elastin.
4. Jag använder en annorlunda hårinpackning en gång i veckan som får sitta i minst en timme som består av: 
Olivolja, rapsolja & vanlig hårinpackning.

Produkterna jag använder 

shampoo       balsam       shampoo
frisör                ica                 frisör

 Torrshampoo om håret blir smutsigt en dag jag inte tvättar det och det sliter mycket mindre än en vanligt tvätt
Kicks 80 kr


Värmeskydd & glans sprayas i håret när det är handdukstorrt och sen blåser man eller låter det självtorka
Kicks 80 kr


Världens bästa hårspray! Håret blir lent och mjukt men håller en hel kväll.
H&M  ca. 50 kr



Silica tabletter finns på Ica under 100lappen



''Hårinpackningen''


Sådär ser jag ut just nu med hårinpackning på huvudet!



Hoppas det hjälper ert hår precis som det har hjälpt mitt torra hår !


Har du en åsikt om det här?
Postat av: sara

Få gratis smink! Bli medlem, skaffa massor med nya vänner, få unika erbjudandet och bäst av allt du får gratis presentkort till kicks, H&M och Åhlens!



http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=103577



Är det skor du gillar istället? På den nya gratissidan får du presentkort till Jerns, Nilsons, Dinsko och Bianco!



http://www.gratisskor.se/Register.asp?r=3488



(om du inte kan klicka på adresserna, kopiera och klistra in i adressfältet)

Kram!

2009-04-30 @ 18:38:34
Postat av: Emm

Åh vad skönt med hårprodukter nu när det börjar bli så varmt :)



Besök gärna min blogg. Har att lösen på den pga mitt ex men lösenordet är: 2delfineriburk

2009-04-30 @ 20:17:34
URL: http://panodilkrokodil.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0