''Jobbig och läskig''

Jag tycker ni blivit ganska dåliga på att kommentera! 

Iallafall, nu är jag hemma men det kanske ni förstått. vi satte oss på McDonalds och åt och drack gott med alla fyllegubbar och Äckliga människor, sthlm är riktigt drägging om kvällarna, och inrusande civilpoliser med mera, jag lägger upp bilder på våran misslyckade tågresa sen imorgonbitti.


Hemvägen var jobbig och läskig, dels för jag var kissnödag (därav jobbig) Och läskig för att jag är så förbannat mörkrädd och jag går omkring och skrämmer mig själv. Fullmånen hjälpe inte.


Imorgon mina damer och herrar ska jag åka och äta lunch hos mathilda och sen umgås med min far. Sen ska jag hem och fixa mig för kvällen då vi drar och grillar i kungsängen förhoppningsvist. Likie.

A iallafall, godnatt








Har du en åsikt om det här?
Postat av: Moster

Ha ha, jag gillar den där du leker häst med stolarna!



Busbrudarna igång, snart är det dags att åka båt på landet oxå. Kanske lite lallare då osså?



Ha en fortsatt busig påsk!

2009-04-11 @ 15:39:39
Postat av: sofia rading

hahahaha ja gillar den fjärde bilden på dig amelie xD haha :D

2009-04-12 @ 18:46:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0