Lov is a good thing

yo yo yo alla glada och pigga. Taggde för lov och det som medkommer ? 
Det är inte jag! Jag ska sov om typ 10 minuter men först kladda hårinpackning i håret och blogga självklart.

Imorgon vid typ 20 över 9 möter jag Lina i korsningen och vi tar en promenad till gymmet i det underbara vädret som ska vara imorgon, 9 grader redan på morgone, kan det bli bättre ??  NÄÄ me like

Lovet för mig lär bestå av träna, Julia, mathilda & kungsängen. Sol = k-ängen  så är det bara.
 
Verkar som att det här börjar dra sig mot en matblogg, men det är väl bra tycker jag för mat är livet, mums.
puss på er

Har du en åsikt om det här?
Postat av: AMANDA FALK

sushi är så mumsigt :D

Hooppas du får en fin kväll!

2009-04-05 @ 20:39:02
URL: http://amandajosefine.blogg.se/
Postat av: Amelie

ja helt klart bäst !

2009-04-06 @ 21:46:55
URL: http://ameliehelena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0