soliga dag

Satan vilken ångest jag har !  Idag var vådret gudomligt och jag har inte ens gått upp ur sängen, känner mig lite hängig och så.. Ska iväg med mamma och handla mat till påsken, blir nog lamm tyckte jag mamma sa forut.

Igår var iallafall mycket trevligt och lungt. Hemvägen var dock inte lika rolig, trötta och slitna va vi hemma klockan 3... Fick ta buss till centralen och sen buss som tog 45 minuter till danderyd och sen tog vi en taxi där i från, vi gav helt enkelt upp !


 Ikväll blir det hemma och mya i sänge, ska nog byta lakan för jag har spillt massa mat ser jag nu, haha vilken klant jag är.

kram  på er


Man får bjuda på sig själv lite ibland också ! det är vi bra på

 


Har du en åsikt om det här?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0