2009 byebye

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? började 2an tex. sen massa mer säkert
2. Höll du några av dina nyårslöften? Nää hade jag haft så hade jag endå brutit dom efter någon vecka
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? näpp
4. Dog någon som stod dig nära? Nej som tur var
5. Vilka länder besökte du? lettland
6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010? En jävla massa frihet
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 21a augusti
8. Vad var din största framgång 2009? har nog mognat en del
9. Största misstaget? Du var största misstaget...
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Ja jag fick en förkylning som inte ville försvinna på 2 månader, sen en sträckning i låret
11. Bästa köpet? oj det var nog många, handlar saker hela tiden höhö, men måste nog säga Lovisas presenter!12. Vad spenderade du mest pengar på? Julklappar
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? ja jag hade en riktigt bra början på sommaren
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Sexy bitch, tonight's gonna be a good night,
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Både och, det går upp och ner som en bergodal bana
16. Vad önskar du att du gjort mer? Öppnat mina ögon och stängt mitt hjärta istället för tvärt om
17. Vad önskar du att du gjort mindre? hehe tjurat ??
18. Hur tillbringar du julen? Förmiddag- mammas släkt & eftermiddag pappas släkt
19. Blev du kär i år? jovars
20. Favoritprogram på TV? Desperate housewifes ALLTID
21. Bästa boken du läste i år? Det ska bli ett sant nöje att döda dig
22. Största musikaliska upptäckten? eh inte vet jag ?
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? säkert mycket men det va så länge sen att jag inte kommer ihåg
25. Något du önskade dig men inte fick? samma som ovan
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? jag var i en lägenhet på östermalm och hade en tårfylld födelsedag som jag ångrar en del
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? ärlighet och utomlandsresor
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? blyg
29. Vad fick dig att må bra? Bra vänner
30. Vilken kändis var du mest sugen på? jag tycker kändisar är sjukt överskattade

ps. smygtitt på min nya vinterjacka..

Har du en åsikt om det här?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0