Ett vinterland

Snart är det jul och jag längtar oerhört! Snön bara faller ner och man får gå ut och skotta varje dag, men det tillhör så inga problem.
Idag ska jag och Lina ses och jag fick lust att baka lussebullar och lyssna på julsånger så vi får se om hon vill joina mig!

Igår var jag i centrum med mammsen och fick med mig en ny vinterjacka rån G-star och ett par over-knee stövlar från bianco (stövlarna är julklapp så inte skvallra)
Fick också medmig ett test från body shop på en hudkräm mot min torra vinterhy, gratis är godast brukar man säga, jag klarar mig nog hela vintern på den burken jag fick av den generösa tjejen :)

Nu ska jag duscha och städa bort mina klädhögar som ligger på min soffa.

Hejsvejs!

Har du en åsikt om det här?
Postat av: danne

sexi header

2009-12-21 @ 04:34:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0