För er som undrar

Namn: Amelie

Piercingar: 3
Tatueringar: 0

Längd: 169 cm

Skostorlek: 37/38

Hårfärg: röd/brun/svart

Fräknar: Om jag solar jättemycket

Motto: Lev varje dag som om det vore din sista, men tänk på hälsan


Kär? Nej

Önskar du att du bodde någon annanstans? nja kanske en egen lägenhet men jag gillar läget

Tycker du att du är attraktiv? Jodå för det mesta

Dricker du? Ja

Röker du? Nej

Vilket schampo använder du? TRÉSemme

Vilken parfym använder du? Escada - oceans lounge

Vad är du rädd för? mörker, plötsliga händelser

Gillar du att tvätta? om jag behöver så ja,  men hänga tvätt är boring

Gillar du berg- och dalbanor? Nej verkligen inte


Senaste...

Filmen du hyrde? Brukar inte hyra filmer

Filmen du köpte? Linas kvällsbok

Låten du hörde: Evacuate the dancefloor på radion

Låten du laddade ner? Det var över ett år sen så kommer inte ihåg

Personen du ringde? Mamma

Personen som ringde dig? marcus

TV-program du såg? The hills

Person du tänkte på? hum, svår



Favorit...

Låt: russian roulette

Sak att göra: Umgås & se film

Sport: Hockey

Dryck: Té eller bubbelvatten m. citronskiva

Kläder: Jeans & tröja eller tights och tunika

Film: Year one, the notebook, män som hatar kvinnor

Bil: Chrysler 300c, tröttnar aldrig

Serie: Desperate housewifes


Har du någonsin...

Gråtit över en pojke? Ja

Gråtit över en flicka? Ja

Ljugit för någon? Ja

Varit i slagsmål? nja

Blivit arresterad? Nej

Träffat någon från internet IRL? hah japp


Antal...

Gånger du varit kär? svårt att definera ordet kär, men skulle säga 3 gånger

Gånger ditt hjärta brustit? ca 3 miljoner gånger

Hjärtan brustet på grund av dig? vet inte riktigt men det har säkert hänt

Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Louise

Gånger ditt namn varit med i tidningen? har inte kollat


Senaste...

Boken du läste? Nicole richie - sanningen om diamanter

Personen du fick e-mail av? Skolmailen så va det mic

Personen du fick brev av? Täby & danderyd tidningen

Personen du fick sms av? Lovisa

Gången hela din familj åt middag tillsammans? Oj hela familjen va nog flera år sen alla var samlade

Saken du köpte? 9pack meny, cola & sötsur sås hehe




Vad har du gjort idag? Vaknat, suttit med datan i knät och sneglat på TVn

Var det kul? nope

Brukar du svära mycket? ja varje dag

När stiger du upp på morgonen? strax efter 7

Vad har du på dig? Min rosa morgonrock

Vad ska du göra ikväll? Inga planer än så länge

Vad är du allergisk mot? Nötter, äpplen, katter, hö, pumpakärnor & damm

Var har du ont? tungan, brände mig på lasagnen :(

Använder du hårspray? Om jag plattat håret så kan jag ta lite hårspray

Kan du stå på händer? jaa

Håkan Hellström eller The Ark? BLÄÄ

Salt eller socker? Smaken av salt men är beroende av socker

Gillar du ketchup? Bara till köttbullar eller på hemmagjorda hamburgare

Är du glad nu? jovars

Var du glad igår? jag va med lisen så självklart va jag glad

Vad dansar du till? Taggad musik

Stockholm är... ? Vackert - mitt hem

Göteborg är... ? Blåsigt - överskattat

Kan du sjunga? Nej verkligen inte, men det stoppar mig inte

Spaghetti eller makaroner? Makaroner

Land du vill besöka? Usa & kina


Har du en åsikt om det här?
Postat av: Linda

haha vilken disss jag fick, jag gör inte dig glaaad... mööööö på dig

2009-12-07 @ 12:00:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0