Apelsiner och den rätte för Rosing

Hemma sjuk med världens förkylning, nyser hela tiden och har ont i halsen, ögonen är svullna och allt känns jobbigt. Jag som skulle testa kinesis med Sofia imorgon bitti så blir det tyvärr inge sånt, jag som längtade, vi hade så kul idag och körde de flesta muskler i kroppen och det kändes bra, Men sen när jag kom hem blev jag urdålig. hemskt.

Nu kom mamma in med apelsinklyftor till mig så ska proppa i mig det nu efter middagen, jesper åkte till icastop och köpte scampiwook till mig (MUMS) som jag dela med mig lite av med mamma så hon också fick lite mat i magen. 

Snart är det den rätte för Rosing så det ska bli kul, jag antar att nåra killar är där för att driva med henne så det blir ett gott skratt ikväll här i Näsbypark, grannar hänvisas till ögonproppar.

Om jag ligger hemma hela dagen imorogn också  så lär det bli en jäkla massa inlägg på keep in touch folks!

Har du en åsikt om det här?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0