Dead and gone

Idag vaknade jag prick klockan 9. Gick upp och åt lite frukost, kollade på TV, åt lite mer, kolla runt lite på datan och höll koll på om jag kom med på träningen, så åt jag lite mer. så höll jag på så tills klockan blev 4 då jag och mamma åkte till sats och träna för jag kom med på båda ! Efter det sprang jag ner och duscha så fort jag kunde för att sen åka till tibble för att se på sofias klass som uppträdde med sång och dans, de va duktiga !

Nu har jag lagat mat, gjort ansiktsmask, duschat och degat ner mig i sängen med datan i knät medans TV:n spelar the holiday på 3an. har redan sett den men den är söt så den ser jag gärna igen.

Idag sysselsatte jag mig också med att fixa lite nya låtar. Här är lite smakprov på dagens nyinkomna:

Har du en åsikt om det här?
Postat av: sofia rrr

det känns som att d va mer JAG än du som fixade låtarna ;P maha ;)

2009-02-04 @ 17:15:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0