fredag hela veckan? nää idag är det ju tisdag

Ekologiprov - avklarat!  VG ???
Livsmedelskunskapsprov - imorgon,    mycket svårt - IG ????

Men det gör inte mig något för sen är det lov !  bara 2 dagars sen då men det är inte så farligt  för på hotellet går alting snabbt. På lördag ska jag ha filmkväll med några tjejer i klassen och sen på lovet hoppas jag det blir lite kungsängen med Mathilda sakna sakna sakna.

När jag kom hem gjorde jag en pasta med bechamel och crabsticks och det va så sjukt äckligt att jag slängde det och åt en banan istället så det gör jag nog inte om igen, pröva inte det hemma !
Ska läsa genom KAR frågorna nu och sen kolla TV och sen plugga galet och sen läsa ut boken sen sova många timmar.

PUSS'


ps. det här får vi göra på våra lektioner : testa olika Juicesorter och gissa vad det är.


Har du en åsikt om det här?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0