guess what

Gissa om jag blev glad nu när jag loggade in! hade 8 kommentarer som låg och väntade på att bli godkända.
Bloggen har jag bara för att skriva i när jag inte har något att göra, men tack gullungar !

Har tränat nu och firat kompisen, huset börjar dofta lasange och efter maten börjar jag med topp tio listan på underbara saker. Kan ingen börja träna med mig på sats täby så slipper jag gå med mamma hela tiden för jag hatar att träna ensam, tycker det är såå pinsamt. höhö..

Såg att gossip girl börjar ikväll klockan 7 så nu ska jag försöka följa den serien, är inte så duktig på att komma ihåg när sånt börjar och vilka tider och så men söndagar klockan 7 är en bra tid då inget händer.

Ska vänta in maten och försöka få bort min trötthet, dena här terminen har jag sovit minst 9 timmar per natt och varit hur trött som helst på helgerna och har ingen aning varför, men det är skönt och sova så jag klagar inte !

keep in touch


Har du en åsikt om det här?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0