Har ni också nötat den låten nu ?

Kom hem från restaurangen för ungefär en timme sen och kollade klart på melodifestivalen, det var kanske 20 minuter kvar sen nu ligger jag i sängen och bara låter ögonen bli tunga, det bästa som finns är verkligen att vara i det där stadiet där ögonen är tunga och man försöker hålla sig vaken och sen tillslut får man lägga sig ner och somna in. Abslut  nummer ett på min lista av underbara saker.
Fan det va ju en bra idé! imorgon kan jag göra en topp tiolista på underbara saker. 

Iallafall efter jag varit
och firat en barndomskompis och sen tränat.
Såg att det ska regna imorgon i sthlm, not so fun, men det kommer bättre dagar ! som på måndag; då blir det strålande sol nästan hela dagen. Tänk vad fint med ett vitt täcke överallt och så skiner solen.

Nu början jag prata i nattmössan och det är inte kul att läsa.

Så godnatt på er !

Min middag

Har du en åsikt om det här?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0