Hasseludden spa

Håller tummarna för att pappa har lust att komma hit med McDonald's mat till mig, känner att det kan göra susen med lite fet mat och coca cola.

Imorgon bär det av till hasseludden då och ska vara där 8 ( puh? ) och först ska vi gå på Do In som är en gruppövning där man klappar på sig själv på exempelvis tinningen eller handleden så ska man bli avslappnad (återkommer om det blir någon skillnad eller inte) och sen ska vi få massage liggandes på golvet så det blir rånajs.
Sen ska vi bada bubbelpool och simma lite och äta lunch och sen simma lite mera och sen hem och vara lyckliga och förhoppningsvis friska för på fredag vill jag verklgen uuuuuut. kommer nog aldrig få för mamma men vi får se om jag går endå, men jag måste må bättre först bara.

nä nu ska jag sitta och lalla runt på internet och slänger in några tråkiga inlägg då och då kanske !
Peace


Har du en åsikt om det här?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0