Hello gorgeous

stavas det så ? jaja spela roll

nu har jag ätit och är glaaad, mamma ringde nyss och fråga om jag ville ha något rån ica. så sa jag att jag inte visste, och så fråga hon om jag ville ha små yoghurtar och nyttiga saker i roliga förpackning och självklart ville jag det.
Mamma fixar! 
Jag hoppade över träningen idag för jag är så trööööttt, men jag blev glad av maten iallafall.
tänkte ta et kopp grönt té nu och sen borsta tänderna och sova. Igår tog jag en kopp te och slocka klockan halv 10. helt sjukt, undrar hur jag ska hålla mig vaken imorgon, får väl gå och sova på toan i några minuter om jag ska ut imorgon, lite i smyg sådär, nä men nu pratar jag bara strunt.
äsch godnatt på er, keep uppp the good work , blabla what ever, PUSS

ge mig typ, hennes hår, mun, ögon, hy, näsa, kläder,   nä fyfan vissa har det bara för bra altså.

Har du en åsikt om det här?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0