Jag har en del att göra om man säger så

Ställde in ett värmeljus som doftar vanilj i mitt rum och tände på för en timme sen och nu doftar det ljuvligt i mitt rum, love it!

Jag pallar verkligen inte plugga. Kan inte någon göra det åt mig? Nej vad trist. 

Fast jag kanske skulle ta tillfället i akt nu när bror åkte iväg så nu är det knäpptyst här i huset.
Kanske borde sätta mig i min soffa är läsa Ekologi, japp det tänker jag göra.

Men först ska jag ligga en stund kvar i sängen och kolla på fresh prince och snegla ut genom det nytvättade fönstret där jag kan ana blå himmel och fågelkvitter - våren närmar sig med bamsekliv.

 

Har du en åsikt om det här?
Postat av: bella

Okej! :)

Tack för hjälpen!

2009-02-10 @ 16:01:51
URL: http://bellalindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0