klippt

Hallå! idag kändes jätteseg, timmarna gick långsamt och jag satt mest av tiden.
Efter gick jag och Sofia till täby centrum och jag klippte mig och sofia köpte en t-shirt.
När jag kom hem behövde Jesper hjälp med att raka av sig håret så hjälper han med det, jag är fett duktig med att fixa hår :D

Ikväll måste jag verkligen plugga ekologi annars får jag jättesvårt kvällen innan. Usch blä det är så trist med exempelvis: vad är liv, fakta om alger och mossa. Vill ej behöva veta det!


Ska glo TV nu med en kopp varm té!

Har du en åsikt om det här?
Postat av: Linda

åh vad fint :) hoppas att jag kan komma imorrn, men febern är töntig och sitter kvar, men jag ska nog komma iallafall, orkar inte vara hemma, det suger!!!



<33

2009-02-11 @ 20:36:46
URL: http://lindahanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0