Kommer du ihåg

Kommer du ihåg när vi först träffades ?
Kommer du ihåg när vi satt på den där bänken i norrland ?
Kommer du ihåg när vi satt i bilen vid kiosken på långvind och såg en kille mitt ute i ingentans?
Kommer du ihåg när vi åkte moppe i grillby ?
Kommer du ihåg när vi låg på berget vid lillsjön i solnedgången ?
Kommer du ihåg när vi grillade vid gröna udden ?
Kommer du ihåg när vi satt på bussen på gotland ?
Kommer du ihåg när vi badade i bromma ?
Kommer du ihåg när vi skrev i sanden på långvind ?
Kommer du ihåg ''här kör vi mjukt'' skylten ?
Kommer du ihåg när vi spelade spel i kungsängen ?
Kommer du ihåg alla stunder det bara varit du och jag med vi haft så otroligt kul ?

För det gör jag
Jag vill att de blir månag fler

Har du en åsikt om det här?
Postat av: Linda

näämen usch dåå, det var säkert för att inte jag var dääär, men vi ses på måndag snygging <33

2009-02-14 @ 15:21:38
URL: http://lindahanssons.blogg.se/
Postat av: Linda

2009-02-16 @ 19:26:54
URL: http://lindahanssons.blogg.se/
Postat av: din bästevän

saknar dig som innihelvette.... :'( börja gråta när jag läste det här....

2009-02-17 @ 14:59:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0