lalala

Har lite tråkigt just nu som ni kanske märker, hittade denna på Lindas blogg som sysselsätter mig i kanske 5 minuter !

Fyra "skulle du?"

1. Skulle du vilja vara längre? - Nä då blir jag för lång med klackskor !
2. Skulle du vilja väga mer? - Vikten spelar mig ingen roll
3. Skulle du vilja byta ögonfärg? - Intensiva blå skulle vara jättecool
4. Skulle du vilja dricka dig full nu? - Nej inte just nu tack


Sju "kan du?"

1. Kan du vifta på öronen? - Nej det tror jag inte
2. Kan du slicka dig på näsan? - haha nää
3. Kan du kolla i kors med ögonen? - Absolut
4. Kan du låta bli att prata på 4 timmar? - Det kan jag !
5. Kan du vara på en fest utan att dricka? -  Ja det kan vara kul om man är med roligt folk annars stannar jag hellre hemma
6. Kan dina vänner lita på dig? - Ja det tycker jag, är som allas mamma
7. Kan du tänka dig att pierca dig i naveln? - Nej faktiskt inte, jag avviker trenden med piercingar


Fyra "antingen eller"

1. Pierca tungan eller näsan? - Är jag tvungen tar jag tungan för den kan man gömma och ser helt okej ut
2. Vara seriös eller rolig? - ROLIG
3. Brinna eller drunkna?  -  usch nej vill inte tänka så
4. Umgås med dina fiender eller föräldrar? - va där det för fråga ? föräldrar såklart


Fyra "ärliga svar"

1. Tycker du om någon just nu? - Jag gillar alla i hela världen (förutom några jag som jag riktigt ogillar)
2. Sol eller måne? - sunshine
3. Vinter eller höst? - Höst
4. Soligt eller regnigt? - SUNSHINE

Sju "om dig"

1. Vad är din klocka just nu?- 21.11
2. Fullständigt namn? - Amelie Viola Helena Härdin
3. Vart vill du bo? -  I stockholms stad
4. Hur många barn vill du ha? - 2,  eller kanske en dom kan ju vara jobbiga
5. Vill du gifta dig? - Absolut, om han jag älskar friar tackar man ju inte nej 
6. Är du en romantiker? - Nä inte direkt :P
7. Favoritårstid - sommar!!!


Fyra "har du inom dem senaste 24 timmarna..."

1. kysst någon? Nä !
2. Blivit kramad? - Jajemensan av mina klasskamrater
3. Känt dig fånig? - haha aa
4. Saknat någon? - Hum nä jag tänker positivt och struntar i att gå omkring och sakna folk, jag träffar dom istället så slipper jag gå omkring och sakna!

Såååå nu vet ni det !
Och att jag passar i turban också  
godnatt !


Har du en åsikt om det här?
Postat av: Linda

haha, jaa jag vill vara frisk, men om jag inte kommer så är mitt kodlås till mitt skåp 3502 !! så det är bara att sno din bok, hehe, men jag hoppass hoppppaaas jag är frisk!!

<333

2009-02-11 @ 22:59:53
URL: http://lindahanssons.blogg.se/
Postat av: Moster

Haha, ja det där med att vara allas mamma! Där är vi nog lika allihop i vår "klan"!

2009-02-12 @ 18:12:45
Postat av: Julia

Heeej!

Tack för du bryr dej :)

Men jag är ganska noga å rädd om min hy, använder inte det så ofta och är noga med bra ansiktskrämer under :)

kram på dej

2009-02-12 @ 23:07:46
URL: http://juliaexanimo.bloggse
Postat av: Julia

Aj då, fan va trist :/

Jag har nog haft turen, för har itne så mkt problem med det faktiskt :)

Allt bra denna fredag kväll? :)

KRAM

2009-02-13 @ 18:50:33
URL: http://juliaexanimo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0