Me like förändringar

Näe än har man inte öppnat en läxbok utan ögonen borrar sig in i datan som endå inte ger något, har nog gått runt på alla sidor minst 5 gånger idag och fortfarande ingen som uppdaterar sina bloggar. trista ni är !  När Jag inte har något att läsa så skriver jag mera inlägg här, det kanske är positivt men jag degar nog ut med massa ord endå så.

Imorgon är det skolan och jag börjar 08.45 med data där vi ska börja med hotellarbetet skulle jag tro. Så det blir väl mest leta bilder på colla hotel i en och en halv timme.

Imorogn ska jag klippa mig också, japp fick tillstånd och cash av mammi så imorgon klipps mitt hår till en frisyr ÄNTLIGEN, Me like förändringar !

slänger nog in ett inlägg innan jag ska sova, puss

ps. MENSVÄRK ds.

Har du en åsikt om det här?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0