Mina bästa skönhetstips

Jag har dålig hy, torrt och sönderfärgat hår, är otroligt blek, det kan jag erkänna. Här skriver jag det som gör allt det där lite bättre.

Börjar med huden
Drick mycket vatten
Smörj alltid in huden efter du tvättat rent från smink

Efter en lång dag i skolan kommer jag hem och börjar alltid med att skölja bort sminket med den här


Efter det tvättar jag bort mascara och eyeliner


Sen återfukar jag med en BrunUtanSol på kvällarna och så använder jag annan kräm på dagarna



Håret
Tvättar bara håret varannan dag för att göra strukturen så bra som möjligt igen efter alla färgburkar, sen har jag slutat att föna håret och plattar det bara någon gång i veckan.

Använder ett lite dyrare shampoo och billigare balsam för det fungerar bäst för mig
Här är mina 2 favoriter


Efter att jag har tvättat håret har jag i en kräm som ger håret fukt för mitt hår är väldigt torrt


Och om jag ska platta håret så sprayar jag i en spray som skyddar mot värmen


Och nu ska jag börja använda torrshampoot jag köpte idag så kan jag tvätta håret ännu mera sällan


Sen till sist har jag börjat äta tabletter som förstärker håret, huden och naglarna


Det var nog allt!


Har du en åsikt om det här?
Postat av: Moster

Är bilderna tagna med nya kameran? Riktigt bra är de!!!



Hoppas att din förkylning gett med sig nu. Hasseludden lät jättenajs. Visst är det mysigt där.



Ha en skön helg!

2009-02-27 @ 18:57:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0