peace får det bli

Kunde inte sova inatt, pest och pina med mega förkylning! Vaknade varje halvtimme och va tvungen och snyta mig, och sen kunde jag inte somna om, sen när jag hade somnat till slut så vakna jag igen, NAJS.

Får verkligen INTE vara sjuk imorgon och inte mamma helller för den delen, ska upp klockan 7 för att åka till hasseludden och få massage och äta god mat och slappa i bubbelpoolen.

Nu tänkte jag duscha för det brukar hjälpa en del när jag är förkyld men det har inte varit så här farligt på länge, not fun.

Vi som hade tänkt åka till kungsängen och överasska och jag som vill gå på den där 18årsfesten på fredag jag hoppas verkligen jag får det !!


usch nej men ska sluta klaga på allt nu för duschen väntar. 

inga pussar och kramar för då kanske kan smittar, PEACE får det bli !


Har du en åsikt om det här?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0