Sjukt rolig dag

Skolan idag var galen. Först va det dött på första lektionen, alla satt inne på facebook på datan och snacka,sen åt vi lunch och då köpte jag en cola för att ta med mig ner på mattelektionen och alltid när jag dricker cola på burk så blir jag helt galen. Jag skratta non stop åt massa bilder vi tog med facewarp och så satte jag på musik och börja dansa och då filma linda mig och då vart edt jätteroligt så sprang jag omkring och dansa med sofia så ikväll ska hgon klippa ihop allt och lägga till en låt och lägga in filmen så ska jag få se den. har inte sett hur det såg ut när jag dans än. Det blir ett gott skratt iallafall kan jag lova för jag var helt galen.
         Sen efter mattelektionen så hade vi svenska och då vart jag trött för jag hade varit så speedad så då satt jag tyst bara. sen hade vi naturkunskap och nu är jag hemma och har precis ätit.

Det var en rolig dag iallafall och här är en pluggis bild på mig och några facewarpbilder


Har du en åsikt om det här?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0