tja la la

Provet var så mycket lättare än jag trodde så jag blev ypperligt nöjd.
Kom hem efter provet runt halv 2 och har varit supertrött ända sen dess. Men tänkte att jag inte fick somna innan jag bloggat (höhö) och läst lite i boken.

Jag läser syskonkärlek som är den sjukaste bok man kan tänka sig!
2 syskon blir kära i varandra och det går lite långt och dom vill bli tillsammans med det går inte och det är helt sjukt. Det är 80 sidor kvar innan jag är klar och det är tydligen nu det börjar hända saker, synd att det tog 223 sidor att komma till det spännande men än så länge är den ätt bra.

Min nya grej när jag kommer hem från skolan är att äta en tallrik fil med massor av tinade bär och det är helt underbart gott, testa !


godnatt !

Har du en åsikt om det här?
Postat av: Anonym

Dags att köpa nya bär alltså.... puss

2009-02-19 @ 13:52:17
Postat av: amelie

haha mamma varför skriver du anonymt ?

2009-02-19 @ 14:43:43
URL: http://ameliehelena.blogg.se/
Postat av: Moster M

Hon gillar att vara lite hemlig...



Sportlov nu rå??????? Hääääääääääärligt!

2009-02-20 @ 19:50:59
Postat av: Linda

AMELIE PAMELIE, ME LIKES YOU , hihi

2009-02-20 @ 20:00:17
URL: http://lindahanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0