8.20 - 17.00.. tungt med måndagar

Idag är det måndag och jag har åstadkmmit en hel del.
Jag gick till skolan, hade 2 lektioner varav en av dem simning och jag var med, sen lunch och sen 3 lektioner till.
När jag kom hem dammsög jag, sen gjorde jag köttbullar med stuvade makaroner sen hårinpackning och sen duscha jag, nu tänkte jag lägga in bilder på det jag köpte i helgen och sen plugga med det jag skjutit fram i en vecka, det måste verkligen göras.  Men jag är stolt över det jag gjort idag! Köpte även bananer påvägen hem så jag har en bra good to go frukost eller mellanmål för jag slutar 5 imorgon också...

Gina tricot 79:-


Zara 79:-


Zara 99:-

Har du en åsikt om det här?
Postat av: A M A N D A - F A L K

jäklar vad billiga kldäer :D

Hoppas du får en mysig eftermiddag!

2009-01-28 @ 15:57:55
URL: http://amandajosefine.blogg.se/
Postat av: A M A N D A - F A L K

ÅÅh halloj again, kan jag få din mailadress så kanske jag kan skicka ett mail med mina erfarenheteeeer om Dubai :) Det är ju trotts allt mitt andra hem.. :D Kram

2009-01-28 @ 16:25:28
URL: http://amandajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0