här och nu

Just här och nu ligger jag och tittar på Miss Secret Agent med datan i knät. 

Igår var jag på bio med Josse som jag inte träffat på 2 år och med Louise som jag inte träffat sen sommaravslutningen i nian, vi åt sushi och såg sen filmen bröllopsduellen, den var ganska bra och slutet var underbart, Man blev lycklig själv kändes det som.

Idag har vi haft lunch med mormor, morfar, moster, håkan och olle och det var gott. Fick en jättefin design smyckeshållare i silver som pryder min stereo just nu, den ska i sin tur prydas med splitter nya smycken som ska handlas i veckan efter skolan någon dag. Har kommit på att ringar är rätt fint.

Sen kom Lotta ( mammas kompis ) förbi och sa grattis i efterskott och jag fick ett presentkort av henne på H&M så jag tänkte kila förbi där och köpa ett par skor, H&M har sjukt sköna klackskor som är fina också.

Imorogn ska jag och mamma träna, men har inte kommit med på core än men hoppas annars får jag väl gå och sola medans mamma tränar, kan ju göra lite situps på pilatesbollen lika gärna om jag inte kommer med. det är väntelista och jag är nummer 13. hoppas hoppas hoppas att 11 personer är för trötta och blir sjuka imorogn så jag får träna min älskade core.

Nu täntke jag vara tråkig och göra en läxa, läsa litegrann till ett förhör och en göra en framsida till mitt projekt, vad ska jag annars göra hemma på en löradgskväll ? lika bra att göra nytta inte bara slappa.

kram

Har du en åsikt om det här?
Postat av: Malena

Wonderful!

Funkar kameran fortfarande? Nu vet vi ju att det går att fixa i alla fall.



Jag sparade filmen till en annan kväll, fastnade framför annat på tv:n sen.



Hoppas att du kommer med på Core:n idag trots allt.. I´ll keep my fingers crossed.



Kramis

2009-02-01 @ 15:07:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0