jag lever

Hej alla glada nu är jag tillbaka, har haft massa plugg och problem och födelsedagar så har inte orkat gå in här och skriva massa nonsens.

Men iallafall har jag varit i skolan massa, börjat på 4 nya kurser, firat mig som blivit 17 år och sen har jag levt litegranna.
Imorgon har vi projekt och företagande och hotel, jag ligger efter med 3 läxor som borde ha gjorts igår men tänkte ta hand om en idag som det är mest brottom med och sen resten i helgen eller imorgon om jag hinner före jag ska träna.

Idag efter skolan va jag i täby centrum och köpte nya hörlurar till min ipod för mina gick sönder igår utan anledning men dom jag köpe var ritkigt bra så jag är nöjd, kom också hem med en hudkräm och en ny parfym som luktar godis, lite helg parfym och så ha rjag min gamla vanliga.

I helgen ska jag kanske gå på restaurang och sen ska jag nog bara ta det lungt, träna lite och sådär. Brukar vara så att jag vilar upp mig i veckan för att röjja på helgen men nu ska jag verkligen vil upp mig på helgen för att kunna sköta mig i skolan För nästa vecka börjar det med att vi börjar 8 och slutar 5, kul måndag.

kram





Har du en åsikt om det här?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0