kära linda

Det finns en mycket gullig tjej i min klass som har samma problem som mig och antagligen de fletsa svenska tjejer, att håret är vågigt när man duschat och man måste ta till plattång, och om man går ut sen efter man plattat det och det regnar eller bara duggar så krullar det sig igen, jag lovar er det är ett stort problem.

Men jag har en sak som hjälper lite så man slipper platta håret och förstöra det så mycket:

För mig funkar det rätt bra fastän jag bara använder balsamet, allt man behöver göra att att torka med hårtork så ska man se skillnad på att håret blir mer rakt.



Nu ska jag hoppa in i duschen och sen vid halv 7 ska jag dra och möta pappa så ska vi äta så ska jag dra och möta julia och några sen.

En sak till, Tack Julia för att du finns !

kram


Har du en åsikt om det här?
Postat av: Linda

taaack kära amelie :D ska köpa nästa gång jag handlar:D:D <3

2009-01-25 @ 22:38:37
URL: http://lindahanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0