pop the glock

Efter många omoch men så har jag bestämt mig för en hylla fylld med värmeljus på den tomma väggen, som ska lysa som en rand, tror det blir urläckert!

Idag har jag varit sjuk och legat hemma och tyvärr missa jag en dag i köket och imorgon är sista dagen i köket, det blir kul och se hur det blir. När jag serverade på en restaurang förut och fick ta hand om bord och byta ut mat och så förut tyckte jag det va jätteroligt och självständigt så det ska bli kul, så om jag väljer kök i 2an så får jag endå gå servering B som alltid är bra att kunna.
Vika servetter
lägga bestick rätt
hur man håller 14 tallrikar


Nu tänkte jag torka håret och kolla på film på 3an, kommer inte ihåg vad den hette men ska se lite och somna så snart som möjligt så jag kan gå upp imorgon, vill inte börja med att missa bussen.

puss godnatt

Har du en åsikt om det här?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0