SUMERING AV ÅRET!


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Blivit brunett, slutat 9an, stockholmsveckan gotland,flytta


2. Höll du några av dina nyårslöften?

Har inga nyårslöften, det som händer det händer men man kan alltid förbättras när som helst

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Nej det tror jag inte


4. Dog någon som stod dig nära?

nej och det är jag glad för

5.Vilka länder besökte du?
Estland

6. Mest efterlängtade möte?

Oj måste varit många, men det var väl kanske när mathilda kom hem från thailand


7. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?

En SNÄLL pojkvän


8. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?

24 Juli, personligt

9. Bästa minnerna ifrån sommaren 08?

Gotland med mathilda, festa i vallentuna, lycklig sommar utan killar, ''buzzin'' i kungsängen, Vattenkrig i kungsängen.


10. Vad var din största framgång 2008?

Min 7 månaders paus från killar, otroligt lycklig jag var hela tiden


11. Största misslyckandet?

När jag försökte bli blond igen


12. Största misstaget?
sumpan, personligt

13. Har du varit sjuk eller skadat dig?

Sjuk är jag rätt ofta, fick en spricka i lilltån


14. Bästa köpet?

Mina uggs som hållt mig varm under vintern, och min stora tjocktröja


15. Träffat någon kändis?

Ingen som jag lagt på minnet, de är ju bara människor som alla andra


16. Vad spenderade du mest pengar på?

Alkohol, kläder, smink och McDonalds


17. Gjorde någonting dig riktigt glad?

När mamma sa att vi skulle flytta

18. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?

Buzzin, Just dance, natalie, beautiful, 2 times

19. Har någon du känner tagit körkort?

oj många, min bror och massa 90 kompisar

20. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Sånt kommer och går, har inget med år och göra tror jag, men grät mer iår tror jag


21. Vad önskar du att du gjort mer?

Varit i kungsängen, Tagit vara på dagen istället för att sova länge.


22. Vad önskar du att du gjort mindre?
Klagat och tjurat, gråtit!


23. Hur tillbringade du julen?

Uppsala hos mormor och morfar


24. Blev du kär i år?

Ja lite halvt, gick inte så långt som kär


25. Hur många one night stands?

0


26. Favoritprogram på TV?

Desperate housewifes, greys anatomy,


27. Bästa boken du läste i år?

Inte läst någon bok iår!


28. Största musikaliska upptäckten?

Va? 


29. Något du önskade dig och fick?

Ny mobil,en superbra locktång, en stor säng


30. Något du önskade dig men inte fick?

Ja verkligen, en hund, en fin bil, en lägenhet, en miljon ;)


31. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?

Va på fest vid hötorget som spåra men det va trevligt


32. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?

En utomlandsresa!


33. Hur skulle du beskriva din klädstil år 2008?

jag gillar basickläder så jeans, keds och t-shirt eller linne

34. Vad fick dig att må bra?

Mathilda!! och min mamma som varit väldigt snäll iår,


35. Läskigaste upplevelse?

När vi skulle på fest hos alex och va tvugna och gå igenom en mörk skog, jag som är så sjukt mörkrädd

36. Äckligaste upplevelse?
kommer inte på något

37. Årets fest?

har varit rättlungt på den fronten i år,  3dagarsfesten i vallentuna kanske


38. Vad är du mest stolt över från 2008?

Mitt självförtroende har byggts upp och jag mår mycket bättre inombords


39. När var du mest nervös?

Inför första dagen på gymnasiet


40. Där du tillbringat flest helger?

I min älskade säng


41. Vad fick dig att må dåligt?

Rykten som spreds

42. Hur kommer nyårsafton spenderas?

redan varit och det blev tyresö


43. Vem saknar du?

Ingen, de jag saknade förut har jag träffat på lovet


44. De bästa nya människorna du träffade?

Min klass


45. Ditt mål för 2009?

Ta hand om min kropp
sluta äta McDonalds
Sluta bita på naglarna
Gråt inte över en kille

46. Vad längtar du till år 2009?

Värme, kärlek, thailand, lycka


Har du en åsikt om det här?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0