fira diana

Tänkte dra mig mot huddinge nu, Min käre Diana fyller 17 år idag så vi ska fira henne, ska nog hjälpa henne med middagen och så. Kommer säkert bli en mycket trevlig kväll/natt.

Så kanske jag ska förvarna min älskling: förlåt om du får massa sms ikväll men det får du leva med! pusspuss :)


Har du en åsikt om det här?
Postat av: Linda

hihi, jag visste att du inte skulle halla den dar pausen speciellt lange till :D Im happy when your happy ;D;D puss!!

2009-07-01 @ 19:33:59
URL: http://lindahanssons.blogg.se/
Postat av: :)

vad söt du är älskling! du får skicka hur många sms du vill, jag lever gärna med det så länge du finns vid min sida ;) <3

2009-07-01 @ 22:12:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0