biffiga amelie

Hej mina snygga läsare
Vaknade runt halv 9 och väntade tills 10 då jag och mamma drog till gymmet, hon körde spinning 55 minuter men jag pallade inte det så jag gick runt bland alla maskiner och tog i så jag teg, jag skakar fortfarande i armarna. 
Men ska man bli biff så ska man :) 
Efter det drog vi hem och jag har bara degat i sängen sedan dess.

Mamma kom hem för en stund sen med en kasse med massa godbitar till mig utan att jag vissste inte om det, väldigt snällt av henne !
Det var 2 BH:ar 2 par trosor, 2 ansiktsmasker, en duschcreme, sjukt mycket tamponger (haha), ett lipsyl och en nagellacks remover.

Nu har jag precis lagt mig i mina nytvättade lakan i mitt nystädade rum och lagt en ansiktsmask, det känner jag att jag är värd idag.


Har du en åsikt om det här?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0