Jag har tråkigt

VAR ÄRLIG:

Nämn någon som gjorde dig glad igår: Fialotta

Vad gjorde du kl 8 i morse: åt frukost
Vad gjorde du för 15 minuter sedan: Kollade på tv

Det sista du sa högt: ''men jag sa ju iget så tyst med dig'' 

Vad har du druckit idag: Chokladte, juice & vatten

Vad var det senaste du åt: Tortillini

Vad var det senaste du köpte: Present till min moster

Vad är det för färg på din ytterdörr: vit

Vad är det för väder hos dig just nu: Grå tråiga moln :(

Godaste glass-smaken: choklad & hallon

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja det kan väl hända ? :)
Drömmer du mycket: en del

Mardrömmar: Kan hända

Vilket ämne är roligast i skolan: Kök

Favoritlåt: My life - lil wayne, slide - goo goo dolls, so beautiful - savage garden

Vad ser du om du tittar åt höger: En vägg ?

Vad gör dig glad just nu: Mina vänner, gulleplutt och att det snart är sommarlov :D
Vad ska du göra härnäst: Dricka te

Höger- eller vänsterhänt: höger

Humör just nu: En glad liten filur

Favoritgodis:  lakrits

Klädsel just nu: Mjukisbyxor & linne

Hur många kuddar sover du med: 4 st, nåt måste man ju krama om =)

Spelar du nåt instrument: Nej men jag spelade piano när jag var yngre
Morgon- eller nattmänniska: Natt!

Vilka är viktigast för dig: Mina vänner
Bio eller promenad: Både och !!

Snarkar du: ja när jag är förkyld, höhö

Stjärntecken: Stenbock

Vad vill du jobba som? Kock

Stökigt eller välstädat? Välstädat såklart

Skulle du nånsin få för dig att hoppa bungyjump? Nej jag hade kissat på mig då
Antal timmar sömn inatt? ca. 8

Sov du ensam? Ja det gjorde ag

Vem sov hos dig senast? Julia tror jag det var

Vad ser du fram emot? Sommarlov med massa mys och trevliga stunder
Vad vill du ha just nu? pengar och skor

Vem längtar du mest efter? min bror

Vilken buss åker du oftast? 618 & 619

Vilken årstid är det nu? Sommar?????????

Har du varit kär? Någon gång


Har du en åsikt om det här?
Postat av: Mostret

Nämen åååååååååååååååååååååååååååååå

2009-06-12 @ 08:57:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0